Monday, September 29, 2008

Selamat Idul Fitri

Assalamualaikum kepada semua, hari ini saya memulakan satu lembaran baru dalam kehidupan saya. Telah lama saya menulis, tetapi inilah kali pertama ianya disiarkan ke seluruh dunia. Alhamdullilah. Di akhir Ramadhan ini saya menambil kesempatan untuk mengucapkan selamat datang kepada semua pelawat blog saya. Saya amat mengalu-alukan sebarang komen dari saudara semua untuk apa jua topik yang boleh membawa kebaikan. Akhir kata saya mengucapkan selamat Hari Raya Idul Fitri kepada semua muslimin dan muslimat khususnya serta semua rakyat Malaysia amnya.

1 comment:

Lidah_Pahit said...

kawe tolong promote getek blog demo ni..takdok komisyen ko???..cacing dua tiga ekor jadi la..wak gi ngail..

Ikuti blog ini

Diriku

My photo
KOTA BHARU, Kelantan, Malaysia
sentiasa berdoa untuk kesejahteraan dunia dan akhirat