Wednesday, July 22, 2009

Kiamat 2012

Salam semua, kisah kiamat 2012 ni benda kelakar sebenarnya. Ramai terpengaruh dengan cerita ini. Kiamat pasti berlaku, ianya janji Allah. Nabi Muhammad SAW sendiri pun tak tahu dengan tepat. Tapi manusia akhir zaman ni dah terlebih tahu siap dengan tarikhnya lagi iaitu 21hb Disember 2012. (21.12.2012) kebetulannya tarikh tersebut jatuh pada hari jumaat. Sedar atau tidak kita dah diperdaya oleh cerita Israliyat. Perhatikan tarikhnya 21.12.2012, nampak sangat nak bermain dengan nombor. Kaki ekor pasti dah boleh buat duit hari tu. Kenapa tak jangka 28.12.2012? Sebabnya nombor tak cantik! Ada jugak kalangan kita ni percaya dan yakin bahawa mat saleh yang lebih arif bab-bab macam ni.

Kod 19, satu bab yang cukup menarik untuk diperkatakan. Bagi orang-orang yang taksub akan menganggap ianya lebih baik daripada Hadis Rasullallah SAW ! Astaghfirullah hulna'azzim. Bagi saya , sebagai orang Islam kita ada dua Rukun. Satunya Rukun Islam 5 perkara dan Rukun Iman 6 perkara. Tengok balik dan tanyalah guru yang mursyid. Jangan buat andaian sendiri. Kenali dulu siapa Dr. Rashad Khalifa! Fahami dan kenali siapa dia? Ingat kita pasti akan mati, yang kita tak tahu tarikhnya sahaja! Samalah macam kiamat, ianya pasti terjadi! Tapi tarikhnya kita tak tahu bro.......

Sekian untuk kali ini.


Saluran Video

Loading...

Ikuti blog ini

Diriku

My photo
KOTA BHARU, Kelantan, Malaysia
sentiasa berdoa untuk kesejahteraan dunia dan akhirat